Jeg ble tatt på senga. Nå bærer jeg på en hemmelighet.

Det er ikke alltid jeg forstår at det som skjer, faktisk skjer. Jeg opplever at jeg sitter i en boble, jeg lytter, men jeg får ikke alltid helt å forstå. Jeg snakker om en setting der jeg får høre noe, opplever noe, og da noe som er uventet. Man må nesten klipe seg selv litt armen, for å kjenne etter – Skjer dette med meg nå?

 

Dette er en opplevelse mange har opplevd. Jeg kan nesten høre meg selv si, dette skjedde ikke nå. Sant? Er det mulig?  Jeg skal fortelle dere mer om ikke så alt for lenge. Jeg skal ha is i magen og snart får dere vite hva jeg bærer på. Men, jeg er ikke syk og det har ingenting med helsa å gjøre. Så dere vet det. Kan høres litt dramatisk ut, men det er det så absolutt ikke. Bare går veldig rundt grøten her for å ikke røpe noe, enda.

 

 

Ikke glem at du kan følge meg på min egen facebookside der jeg legger ut mine blogginnlegg. Link her. 

Og min instagram, @Randiae.

 

 

Ønsker dere en fantastisk dag.

 

#Bilder #foto #Trondheim #Fashion #Fotofashion #Photo #Canon #Kamera #Selfie #Mote #Inspirasjon #Blogg #Moteblogg #Helse #Hverdag

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg