Om Olympia og dagens frokost.

Jeg kjenner at kroppen er skikkelig kjørt etter gårsdagen. Jeg trente så hard som jeg aldri har gjort før. Jeg meldte meg på en gruppetime som het for Olympia, som jeg ikke ante hva var. Jeg satt hjemme i sofaen og gru-gledet meg, for jeg var så spent på hva jeg har gitt meg ut på. Jeg lagde jo en kjempe god og sunn pizza før trening. Klarte dessverre ikke å spise bare et lite stykke, så det ble to. 

Oppskrift på pizza, ifra min tidligere blogg, finner du her.

 

Dette er et sponset innlegg.

Jeg kjørte 45 sekunder på en øvelse, før det var 15 sekunder med pause. Så en annen øvelse med nye 45 sekunder. Det var 10 ulike øvelser og det ble 3 runder. Det var alt ifra spensthopp, kettlebell swing og TRX til burpees og utfall bakover. Heftige saker, med andre ord. Jeg slet meg igjennom og fullførte, på tross av at jeg holdt på å kaste opp flere ganger. Det var så grusomt. Jeg har opplevd dette før på matta, da jeg har trent kampsport. Men, da har jeg gått av og trent rolig styrketrening. Men, med en full sal med folk, hadde jeg ikke styrken nok til å gå av å være feig. Jeg sto på med pizza i halsen og ga alt. 

 

Nå er det påfyll med gode næringsstoffer fra min sponsor NOKA.

 

Ingredienser

1 Pose NOKA musli

1 Dl ekstra lettmelk (eller skummetmelk)

 

Tips

Ha i en neve med blåbær for å få i deg enda mer næring. Det er også godt med biter av jordbær.

 

 

Nå skal jeg stikke på kafe’ og møte en god venninne. Så blir det jobb og litt fighting på matta i kveld. Håper dere får en fantastisk dag.

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

 

 

#Noka #Diett #Nokadietten #Mat #Helse #Frokost #Mandag  #Oppskrift #Sponset #Reklame #Sponsor #Musli #Inspirasjon #Matblogg #Blogg #Trening #Olympia #Styrketrening #Motivasjon #Blåbær #Sunnhet

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Så sporty! Det føles veldig godt etterpå da;) titt gjerne innom bloggen min ig delta k konkurransen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg