En rolig mandagskveld.

Det er i grunn veldig synd, men samtidig så er det helt greit. Jeg er seriøst helt tung i kroppen etter treningen i går. Tror kroppen fikk en skikkelig reaksjon etter å ha presset seg igjennom en hel økt med tøffe øvelser. Jeg holdt jo på å kaste opp flere ganger, men kjørte på like vel. Det er vel kanskje ikke så rart at kroppen føles tung og sliten da.

Nå har jeg funnet fram min største genser. Den er skikkelig god. Nå skal jeg spise litt og ligge på sofaen under pleddet. Det er absolutt veldig riktig akkurat nå. 

 

Neste gang jeg skal trene såpass hardt skal jeg passe på å ikke spise en time før trening, og heller ikke så alt for mye. Tror det blir en mer vellykket opplevelse.

 

Kos dere videre i kveld.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg