PT, her kommer jeg.

Da her det ikke lenge igjen før jeg skal i ilden. Eller, jeg regner med jeg skal i ilden. En personlig trener er nok ikke der for å være snill og gi meg massasje, men heller det å presse meg maksimalt og garantere at jeg blir støl. Jeg gruer meg skikkelig fordi jeg er utrolig støl i leggene etter treningen jeg hadde på søndag. Klarer ikke å gå normalt. Å ned trapper må jeg gå som en krabbe, nemlig sidelengs.

Man bør vel ha en liten plan før man skal snakke med en PT, men jeg har faktisk ikke noen spesielle tanker enn å få testet ting jeg ikke har testet før. Få litt mer giv og bli inspirert.

 

Dere får ønske meg lykke til. Dere skal få vite hvordan det gikk.

 

 

 

#Trening #Fit #Fitness #Helse #3t #Treningsglede #Motivasjon #Inspirasjon #Blogg #Tirsdag #3tilsvika

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg