Hjemmelengsel, allerede.

I dag våknet jeg klokken halv ni og da sto jeg opp med en gang. Jeg tok vekk gardinene ifra vinduet og så utover over horisonten. Den utsikten jeg har ifra mitt soverom er helt fantastisk. Kjenner jeg får en følelse av hvordan det vil bli å reise hjemme fra øya allerede nå. Det er godt å komme til Trondheim også, men det er noe med det å være hjemme her også. Jeg får stadig kommentarer som dette, kaller du Mausund for hjem også? Hjem – til Mausund?

Ja, hjem er også Mausund.

 

Enda flere skrytebilder. Dette ble tatt en flott sommerdag her ute. Onkel Rolf sitter her med pappa. Pappa til høyre.

Katten vår er en mindre kosete katt, men jeg kan være heldig å få holde den i 4 sekunder. Den liker ikke så godt å være i fanget heller. 

 

Nå skal jeg slappe av etter en bedre frokost. I dag var det stekt egg og bacon som sto på menyen. Skal si det er godt å være hjemme der man kommer til dekket bord. 

 

 

God søndag.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Maren: Hei Maren. Ja, så absolutt. Det er godt å kan reise vekk ifra det daglige og komme til en plass man kan kalle “hjem” og kjenne er “hjem”. Det er utrolig godt 🙂 Ønsker deg en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg