POWER TIRSDAG!

Tirsdagen er her og jeg har en god følelse som innebærer gnist, motivasjon og lysten på trening. Jeg skal si at jeg trente i går i 1 time og 30 minutter, og etter min smak er det 30 minutter for mye. Jeg liker ikke økter som går over en time. Da går jeg fort lei – veldig fort lei.

 

Men, jeg skal være grei å jobbe med programmet så godt jeg kan, til neste møte med min PT. Jeg ble også kontaktet av ei jente som er svært aktiv innen trening via min instagramkonto, så vi skal møtes i morgen for å trene sammen. Det blir spennende og veldig gøy. Det er greit å komme i kontakt med andre som liker å trene og ikke minst bli kjent med nye mennesker.

 

Dette er et sponset innlegg.

Da jeg var hjemme i helgen tok jeg fram en pakke jeg har liggende der med min favoritt fra NOKA, nemlig NOKA MUSLI. Å jeg måtte selvfølgelig prøve noe nytt – igjen.

Denne gang, med druer.

 

 Det var syrlig og veldig godt. Kan anbefale å skjære de i to, men ellers ble det veldig godt.

 

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

#Noka #Diett #Nokadietten #Mat #Helse #Frokost #tirsdag  #Oppskrift #Sponset #Reklame #Sponsor #Musli #Inspirasjon #Matblogg #Blogg #Trening #power #Styrketrening #Motivasjon #Druer #Crossfit #Instagram #Sunnhet

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg