Her trener jeg best.

Når det kommer til trening så er det noe man kan gjøre stort sett over alt. Det er i bunn og grunn fantasien som stopper oss. Er dere ikke enige? Er vi på reise, så kan vi ha den store bagen i armene foran oss og kjøre frontbøy. Eller slenge den på ryggen og ta knebøy. Er vi ute å går tur, ja da kan vi løpe. En trapp kan vi løpe opp, hinke opp eller ta spensthopp i. Jeg er i så fall slik. Jeg elsker å være kreativ når jeg befinner meg utendørs.

 

Dette er et sponset innlegg.

Dette bildet er ifra trappene i Granåsen i Trondheim. 113 Trappetrinn, om jeg husker riktig.

 

Men, der jeg trener mest og der jeg trives best må være på et treningssenter og det er 3t som er mitt senter for øyeblikket. Jeg trente mye i midtbyen før, men nå er jeg stort sett i Ilsvika da det er min nærmeste nabo.

 

 

 

Jeg vil også anbefale dere å trene magen når dere trener, men jeg er stor fan av de store muskelgruppene som markløft, knebøy, benkpress og lignende. Mageøvelsene legger jeg inn til slutt på så og si alle øktene mine. På bildene over trener jeg de skrå magemusklene med 15 kg som ekstra vekt. Dersom man ønsker det, kan man bruke vannflasken sin eller en manual. Prøv dere frem. Styrketrening kan være utrolig gøy.

 

Kjenner jeg blir så motivert av å motivere dere. Håper virkelig dere får inspirasjon igjennom denne bloggen. Det er i så fall mitt ønske. Det kan være at denne linken hjelper deg med motivasjon. Den er i så fall verdt å sjekke ut.

 

 

LAG EN GOD TRENINGSDAG.

 

 

#Trening #Teamstrongr #Strongr #Styrketrening #Core #mage Utendørs #Friluft #Helse #Motivasjon #Treningsblogg #Blogg #Bestrongr #Sponset #Reklame

 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg