Min dag med Chippendales.

Dagen i går har jeg vanskelig med å beskrive. Jeg var på jobb og der kom det ganske mange menn gående forbi. Jeg visste ikke hvem de var eller hva som skulle skje. Helt til jeg fikk vite at de skulle ha et show og at de var strippere. Det var en stemning på jobb som jeg aldri har opplevd før. Det var kvinner fra 20-50 år som plutselig fikk en personlighet som ligner en uskyldig jente på 14 år. De rødmet, kniste og glodde. De snakket varmt om de veltrente kroppene som satt rett utenfor salongen der jeg jobber. Det kom innom flere som vil kjøpe hårprodukter og det var ikke så enkelt å ikke bli flau når hele salongen var fullt av kvinner som glodde som bare det. Jeg hadde mer enn nok med å konsentrere meg om engelsken min, som garantert har vært bedre enn den var i disse omstendighetene.

Å så kom det en innom som ville jeg skulle barbere han og markere skjegget i ansiktet. Utgangspunktet var slik dere ser på bildet over. Jeg fikk god hjelp av han selv til å gjennomføre denne behandlingen. Han visste meget godt hvordan han skulle ha det. Han tok tak i hånden min da jeg holdt maskinen og viste meg hvor hardt jeg måtte ta i når jeg dro maskinen over kinnene hans. Jeg holdt på å dø. Det var så flaut. Ha-ha.

Han var hyggelig og vi lo masse. Han spurte om jeg ville ha billett for å se på showet, men jeg hadde lovet meg bort som barnevakt til mitt kjære fadderbarn, så sa han, “bring the baby”.

Jeg angret så sykt på at jeg ikke spurte når det startet, for det viste seg at jeg har rukket å sett showet for så å dra opp og være barnevakt. Å jeg er fortsatt kjempe sur på meg selv for det. Men, jeg må bare trøste meg med at jeg fikk en fin opplevelse på jobb med masse latter, kleine situasjoner og masse røde kinn.

 

Har du vært på show med Chippendales før?

 

 

#Show #Chippendales #Olavshallen #Trondheim #Trdby #Blogg #Søndag #Helg #Olavskvartalet #Trondheim #Menn #Fitness

 

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg