TIRSDAGS POWER

Formen min er ikke så enkel å forstå seg på da den er super en dag og slapp den neste. Sistnevnte er da i dag. Groggy og vond hals, men ellers bra. Men, jeg har lovet å bli med en medarbeider på trening og det siste jeg sa til henne var at hun måtte trene fra klokken 09.00 dersom hun ville ha en økt sammen med meg. Hun hadde ønsker om å trene spesifikke muskler og jeg skulle da legge opp en økt til oss etter det. Så det blir både spennende og veldig gøy.

 

Nå er det bare å få i seg en enkel frokost og en kopp med te for halsen sin del. Så er jeg klar for å gi jernet.

 

Jeg har jo mitt faste program som jeg skal kjøre, men jeg får slenge inn litt ekstra øvelser om tiden strekker til. Jeg har opplevd veldig stor framgang med tanke på teknikk og deretter økning i vekt på ulike øvelser. Det er utrolig gøy å pirke på teknikken for så å yte mer. Det er ikke så om å gjøre å slenge på de tyngste vektene for å gi signaler om noe, men heller det å få inn teknikker med lettere vekter. Jeg tror det har mye for seg på sikt. Jeg har lyst til å se hva jeg faktisk klarer å løfte i de ulike øvelsene når jeg føler meg trygg nok. Jeg får bare bruke tiden godt. Ingen grunn til hastverk.

 

Skal du trene i dag?

 

Ikke glem at du kan følge bloggen på min facebookside. Der er det lettere å følge bloggen, om ønskelig. Link her.

 

 

#Trening #Helse #Tirsdag #Hverdag #3t #Sosialt #Benkpress #Knebøy #Squat #Chins #Pullups #Overkropp #Underkropp #Styrke #Styrketrening #øvelser

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg