Oslo next!

Da ble det en tur til Oslo igjen da. Det er jo alltid like hyggelig det. Å som jeg alltid sier når jeg skal til Oslo, JEG SKAL FLY! Jeg elsker å fly. 

Denne gang skal jeg på et lite treff igjennom jobb og det blir utrolig gøy, spennende og ikke minst lærerikt. Treningsklærne er lagt til side og nå er det business som gjelder.

 

 

Dere må bare følge med på instagram, @Randiae. Det er der det skjer i dag da jeg ikke er hjemme før sent i kveld igjen. Så får vi se da om jeg har noe hyggelig å fortelle fra reisen i Oslo.

 

Ha en flott dag da dere.

 

 

#Oslo #Hovedstaden #Hverdag #Reise #Tur #Fly #Trening #Business #Frisør #Mote #Fashion #Onsdag

 

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg