Klar for litt morgentrening.

I går utsatte jeg treningen fordi jeg var rett og slett på etterskudd når det kom til søvn. Jeg vet at søvn er lik så viktig for meg for å fungere på trening, så da prioriterte jeg å sove ut i går. Å trening på en fredagskveld utgår da det er min egen kosekveld foran skjermen med litt underholdning. Så da får jeg ta igjen det tapte i dag. Jeg skal trene med en av mine medarbeidere igjen nå klokken 08.00. Da er det gode øvelser som står på planen.

 

Markløft

Pullups

Facepulls

Benkpress

Mage

 

Dette er et sponset innlegg.

 

På Brazfit sine sider kan dere bruke min rabattkode for å få 15% på hele butikken. Koden du bruker da er randiae15

 

 

 

 Over ser dere to av mine beste øvelser når det kommer til de skråmagemusklene. En ball kan brukes til så mye og ikke minst er den grei å ta med seg inne på stua for å trene eller ute som jeg gjorde på bildene her.

 

Å så må jeg få nevne konkurransen som er til og med 30 september.

 

 

Deltagelse er enkelt og dine vinnersjanser er gode. Du trenger bare å gjøre følgende:

1. Lik og følg BRAZFIT på facebooksiden og instagram. Lik dette bildet på siden deres og del det gjerne.

2. Følg @Randiae på instagram

3. Lik bildet (med konkurransen og de 3 nyhetene)

4. Skriv i kommentarfeltet på bloggen her om hvilken tights du liker best, 1, 2 eller 3 og skriv gjerne hvorfor

5. Del dette innlegget med dine venner på Facebook og # (Hastag) dine venner for for ytterligere vinnersjanser

 

Vinneren  trekkes den 30/9-2015 og vinneren annonseres på www.brazfit.no og på BRAZFIT sine sider på Facebook og Instagram

 

Lykke til alle sammen og takk for hjelpen

 

 #Konkurranse #Klær #Sport #sporty #Tights #Vinne #Trening #Helse #Brazfit #Facebook #Instagram

 

 

-Randi Annette-

10 kommentarer
    1. Da har jeg fulgt alle punktene for å kunne vinne denne råstilige tightsen!
      Jeg likte best nummer 3, rett og slett på grunn av den sterke og fine fargen. Fargen kler både vinter og sommer. Selv har jeg bare en tights fra før, og den er svart. Begynner kanskje å bli litt kjedelig med en gammel, svart tights, så en oppgradering på det hadde vært helt fantastisk! Krysser fingrene 🙂
      [email protected]

    2. Emilie: Så energisk svar! 😀 Selv har jeg gått ifra nr 1 til nr 2. Å nå ser jeg at det er nr 3 jeg ønsker selv også! 😀 La oss krtsse fingrene. Ha en god lørdag!

    3. Har selv lyst til å handle fra strongr.no. Prøvde å skrive inn rabattkoden din, men den var visst ikke gyldig lenger. Vet du om noen kode som er gyldig? Fin blogg foressten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg