Jeg droppa styrketrening framfor noe nytt.

Planen i kveld var å trene styrke med min kjære samboer. Men, når han droppa trening ble det utrolig tungt å motivere seg selv til å trene. Spesielt fordi jeg var veldig sliten etter jobb. Men, så fikk jeg lyst til å trene yoga. Jepp, Yoga. Jeg har ikke trent Yoga på sikkert 7 år. Så i og med at kroppen var sliten så passet det midt i blinken. Jeg fikk trent, men da med god hensyn til kroppen. Instruktøren var veldig behagelig. Hun sa ting som traff meg skikkelig.

“Ikke tenk på hvordan dagen har vært. Vær her og kjenn på pusten. Fokuser”.

 

 

Å så har jeg enda en glad og en ganske morsom nyhet å fortelle. Jeg kjøpte meg nemlig noe på en butikk i nærheten av der jeg bor. Følg med på bloggen i morgen.

 

Ha en super kveld.

 

#Trening #Yoga #3t #3tilsvika #Helse #Trondheim #Styrke #Styrketrening #Fitness #Høst #Blogg

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg