Bildet fra Shapeup og konkurranse.

Jeg tenkte å vise dere bildet av meg som er i Shapeup i butikkene nå og ut oktober. Jeg har fått så mye hyggelige kommentarer i dag av folk som har sett meg i bladet Shapup. Mange har sagt at de skal kjøpe det fordi jeg er i det, og det er jo super hyggelig å høre. Det er vanskelig å ikke være stolt over det kjenner jeg.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Jeg vil også minne dere på at konkurransen som min sponsor Brazfit har gående.

 

 

De fleste av dere har kanskje sett denne konkurransen før, men for dere som besøker bloggen for første gang, eller som ikke har fanget den opp, så får dere en mulighet nå til å delta nå

 

Deltagelse er enkelt og dine vinnersjanser er gode. Du trenger bare å gjøre følgende:

1. Lik og følg BRAZFIT på facebooksiden og instagram. Lik dette bildet på siden deres og del det gjerne.

2. Følg @Randiae på instagram

3. Lik bildet (med konkurransen og de 3 nyhetene)

4. Skriv i kommentarfeltet på bloggen her om hvilken tights du liker best, 1, 2 eller 3 og skriv gjerne hvorfor

5. Del dette innlegget med dine venner på Facebook og # (Hastag) dine venner for for ytterligere vinnersjanser

 

Vinneren  trekkes den 30/9-2015 og vinneren annonseres på www.brazfit.no og på BRAZFIT sine sider på Facebook og Instagram

 

Lykke til alle sammen og takk for hjelpen

 

 #Konkurranse #Klær #Sport #sporty #Tights #Vinne #Trening #Helse #Brazfit #Facebook #Instagram #Shapeup #shapeupnorge #Høst #Magasin #Blogg

 

 

-Randi Annette-

.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg