Oslo og cruise til København.

Jeg ligger som et slakt i sofaen med føttene høyt. Det har vært en lang dag og det kjennes i føttene. Middagen jeg lagde er nå spist og jeg skal om ikke så alt for lenge dra tilbake på jobb for å klippe min kjære samboer. Vi skal nemlig til Oslo med tog i kveld. Gruer meg litt til å sitte rett opp og ned på et tog i syv timer igjennom natten. Håper bare jeg får til å sove og slappe av.

 

 

I morgen ettermiddag tar vi cruise til København. Egentlig var det min samboer og søsteren, Drea, som skulle reise. Men, jeg fikk plassen hennes og heldigvis har jeg fri i helgen, så da passet det perfekt å være med. Vi trenger virkelig å komme oss vekk og gjøre noe sammen. Husker ikke sist det skjedde. Tror faktisk det ikke har skjedd siden vi var i Sunny Beach.

 

Nå skal jeg pakke, klippe og etter hvert reise. Jeg pakker med meg kamera og data, men jeg vet ikke hvor ofte jeg får til å blogge. Men, da får dere følge med på instagram dersom dere ønsker det. @Randiae.

 

 

Ha en fin kveld. Dere er supre.

 

 

 

#Reise #Cruise #Høst #Opplevelse #Kjæreste #Klipp #Frisør #Trdby #Trondheim #Blogg #Ferie #Torsdag #Hverdag #Helg #Instagram

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Håper du får slappet av på toget så energien kommer seg til dere skal på cruise. Det hørtes veldig koselig ut, og litt misunnelig. Viktig med kjærestetid, og det å dra bort å bare være dere er godt og viktig i en travel hverdag! Kos dere masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg