Blogging på Aker brygge.

Her sitter jeg med min lille kopp med cortado i solveggen på Aker brygge i Oslo. Det er rene sommerdagen og det er så fantastisk å være meg akkurat nå. En feriedag kombinert med en helg uten noe annet enn idyll. Jeg skal for første gang reise med Cruise og for første gang reise til København. Det er ikke rart jeg er rød i ansiktet med denne solsteken. Å nei, jeg klager ikke.

 

Jeg reiste også med tog i natt for første gang. Jeg holdt virkelig på å klikke da jeg skulle sove. Jeg var våken til klokken var over 01.00 fordi folk satt å snakket rundt meg. Jeg skulle bare ønske de tok hensyn til folk som skulle reise mange timer, men neida. Jeg tror jeg fikk kanskje fire timer med søvn i natt, Men, jeg skal ikke klage. Nå er det glemt.

 

 

 

Snart skal vi gå litt i gatene og se oss litt rundt før vi om noen timer skal reise til København.

 

 

L A G  E N  G O D  D A G.

 

 

#Reise #Cruise #Oslo #Tog #Nsb #Kaffe #kafe #Cortado #Helg #Fredag #Hverdag #Oktober #Høst

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg