Jeg lever. Hvis dere lurte.

Jeg har vært skikkelig dårlig til å gi lyd ifra meg denne helgen, men det skyldes utrolig dårlig nettilgang, rett og slett. Det har jo vært helt fantastisk på den andre siden, da jeg har hvilt øynene på opplevelser rundt meg. Jeg tror nok at en blogger som meg fort kan tilbringe litt vel mye tid på blogg, facebook og instagram. Så da fikk jeg heller brukt kameraet mitt og tatt masse fine bilder i Oslo, København og på Cruise. Dette var min første reise til København, og jeg vet jeg må tilbake. For der likte jeg meg.

 

 

Å så var det hjemreise. Å da med buss. For å vise dere hvor gøy det var, så se på bildene.

 

 

 

Jepp, det var så gøy at jeg tok fram kameraet mitt og tok bilder av skoene mine. Da snakker vi om å ha det bra kjedelig dere. I Hele syv timer satt jeg på en buss, i tillegg til en time pause på veien med litt mat. Eller, hva kaller man en burger fra en bensert? Fastfood? Det var greit, men jeg foretrekker heller en god hjemmelagd burger. Men, er man på reise på en søndag i gokk, må man nøye seg med det man kan spise.

 

Nå når jeg er hjemme skal jeg slappe av med litt kveldsmat, et glass juice og kanskje en kopp te. Følg med bloggen framover da dere. Skal legge ut masse bilder fra Oslo, København og Cruise. I og med at jeg ikke hadde mulighet til å blogge i helgen, skal jeg ta igjen det tapte og vise dere i de dagene som kommer.

 

Ha en fantastisk kveld videre.

 

#Reise #Opplevelse #Oslo #Køben #København #Danmark #Cruise #Blogg #Søndag #Helg #Tur #Foto #Bilder 

 

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg