FREDAGS FLEX OG FAKTA.

Litt flex må til på en fredag. Nå er det helg og det er tid for å gi jernet, igjen.

 

Jeg har virkelig fått fram et ansikt her som sier mer enn tusen ord. Jeg føler det oser energi, lykke og vinnervilje av dette bildet. Å det beskriver meg litt i dag. Jeg la meg i går kveld med nytt sengetøy og jeg kunne valgt å sovet til klokken 10 i dag, om jeg hadde ønsket det. Men, så streng som jeg er, eller hva man skal velge å kalle det, så er jeg opp før klokken er 08.00 for å trene. Jeg er så glad i denne hobbyen at jeg kan ikke få sagt det nok. Jeg elsker å skrive om trening og kosthold. Jeg elsker å trene for så å motivere dere. En sunnere og bedre hobby kunne jeg ikke ha ønsket meg. Jeg føler det er lenge siden jeg har sagt noe om det, så derfor har jeg lyst til å si noe om meg og mitt eget kosthold.

 

 

Jeg nyter det å spise det jeg vil. Jeg spiser is midt i uken om jeg har lyst. Jeg er svak for sjokolade og jeg er ikke feit av den grunn. Så til alle dere som ikke spiser kaker, sjokolade, vaffelkake eller pannekake med bacon, har jeg en ting å si. Dere går virkelig glipp av noe. Å da snakker jeg til dere som ikke er i konkurranse, som har en sykdom eller velger å unngå dette av helsemessige grunner.

 

Jeg mener at livet mitt, personlig, er for kort til å unngå dette. Ja, det finnes utrolig mye sunn mat som er veldig godt, men det finnes også mye godt som er nei-mat også. Igjennom hele tiden jeg har blogget så har jeg en gang fulgt et program igjennom en PT med kostholdsplan som varte i 16 uker, men på grunn av en svært useriøs PT, så holdt jeg meg til planen i kanskje halvparten av den tiden. Å jeg har oppnådd gode resultater. Det eneste jeg ikke gjør er å drikke alkohol så ofte. Det vil si at det skjer en gang i måneden. Maks to. Bevisst? Ja, litt. Men, samtidig så føler jeg ikke det store jaget etter det å drikke alkohol heller.

 

 

 

Fortell meg gjerne om hvordan ditt kosthold er dersom du trener aktivt. Nå er det under en time til jeg løper ut døren. Følg med på instagram, @Randiae. Kanskje dere ser noe fra treningsøkten der.

 

 

 

#Trening #Helse #Fokuse #Mat #Kosthold #Høst #Oktober #Hverdag #Fredag #Helg #Motivasjon #Usunn #Sunn #Blogg #Cardio #Styrke #Livet

 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg