Jeg er faktisk skikkelig matlei.

Da har vi kommet til midten av uken allerede. Jeg synes dagene begynner å gå fortere igjen, noe jeg faktisk liker. I en periode nå så har dagene og ukene vært forferdelig lange. Jeg har klaget en del over at dagene har gått veldig fort, men det er faktisk bedre å kjenne på at dagene går enn at du føler at tiden står stille.  

 Dette er et sponset innlegg.

Jeg har vært litt lei mat nå for tiden så jeg har ikke spist så mye av produktene til NOKA, sett bort i fra NOKA musli som jeg har spist til frokost. Så jeg håper jeg får en ny gnist igjen snart og at matlysten kommer på topp igjen. Det er jo utrolig enkelt å lage seg en Sport Shake eller en milkshake også. Jeg vet jo at det smaker godt, men jeg har bare vært litt litt lei av det jeg har spist masse av i en lengre periode. Det kommer seg sikkert etter hvert. Jeg hører det er veldig mange rundt meg som er lei av mat, så jeg er heldigvis ikke alene om det.

Ser du noen av dine favoritter her kanskje?

 

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

#Noka #Diett #Nokadietten #Mat #Helse #Frokost #tirsdag  #Oppskrift#Sponset #Reklame #Sponsor #Musli #Inspirasjon #Matblogg #Blogg #Trening#power #Styrketrening #Motivasjon #Druer #Crossfit #Instagram #Sunnhet

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. En smule matlei jeg også for tiden. Håper det går over snart, kjenner bare jeg trenger litt inspo på frokost/lunsj-fronten 😉 Har derfor funnet flere oppskrifter jeg skal prøve å lage, både knekkebrød og hjembakt brød. Hva pleier du vanligvis spise til frokost og lunsj? Ha en fin dag 🙂

    2. Kristin Antiveros: Da må du følge nøyed på bloggen min framover. Jeg får nemlig kostholdsplan og treningsplan. Jeg skal ha en del videoinnlegg også. Gleder meg! Jeg spiser oftest NOKA musli til frokost og NOKA grønnsaksgryte til lunsj. Men, nå i det siste har det blitt kokt egg, skyr og banan til lunsj 🙂

    3. Ja jeg ser jo det, det kommer til å bli kjempespennende! 😀 Har selv brukt kostplan fra curves fitness som mal for kostholdet mitt i over ett år, men skal nå bestille et nytt. Trenger litt inspi og variasjon. 🙂 Får ikke til å se videoinnlegget ditt på cornelis sin blogg. Får du det til? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg