Da jeg var i København.

Tenkte jeg skulle vise dere litt flere bilder fra da jeg var i København. Det er nå litt over en uke siden, men det er fortsatt masse bilder fra den turen som jeg ikke har vist dere. Denne gang kun i svart-hvitt.

 

Dette bildet er ifra slottsparken. Jeg likte perspektivet i dette bildet.

 

Her er vi på vei i mot Christiania. Det var masse turister og ikke minst, syklister.

 

På veien fant vi en liten sti som fulgte. Etter litt kom vi fram til et stort vann med ender og andre fine skapninger.

 

 

Å så Nyhavna.

Her var det masse liv. Solen stekte og det var utrolig flott.

 

 

 

Så hjemreise, og turen gikk først til Oslo der vi skulle gå av Cruiset, for så å ta buss hjemover.

 

 

 

For å se litt mer om da jeg var i København, kan du lese mer på linken her.

 

 

Hva synes du om København?

 

 

 

#Reise #Opplevelse #Danmark #Køben #København #Blogg #Høst #Ferie #Oktober #Tirsdag #Hverdag #Cruise 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg