Jeg trenger DIN hjelp.

Så kom den dagen da jeg ikke helt hadde en plan over hva jeg skulle blogge om. Å der står jeg litt fast. Kanskje dere som følger bloggen har noen ønsker om hva jeg skal blogge om?

Bloggen min dreier seg stort sett om min hverdag, trening og helse. Men, er det noe annet dere lurer på så gjerne legg igjen en kommentar. Det kan være noe dere lurer på når det gjelder meg eller noe dere har lest på bloggen som dere vil vite noe mer om. Ikke vet jeg. Så da håper jeg at de som leser vil legge igjen en kommentar. Gleder meg til å se resultatet av dette så jeg kan lage et innlegg av de spørsmålene jeg får inn.

 

 

Jeg hadde et lignende innlegg tidligere i år. Det kan dere lese mer om her.

 

 

Ha en fin dag.

 

 

 

#Spørsmål #Spørsmålsrunde #Blogg #Høst #Hverdag #Trening #Helse #Inspirasjon #Tips

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Jeg syns mer personlige innegg hadde vært interessant. Som f.eks 10 ting om meg, dette irriterer meg, dette gleder jeg meg til. Kanskje litt kjedelig, men da blir vi (jeg) bedre kjent med personen bak bloggen også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg