Jeg klarte det som virket umulig.

I kveld var jeg på trening og det ble fokus på overkropp. Jeg hadde en økt med min samboer og da ble jeg med på det han skulle trene. Og det som virket litt umulig for meg, ble faktisk mulig. Jeg trente flere øvelser enn pullups, men jeg må bare fortelle dere om hvordan jeg gjorde det i dag.

Dette innlegget inneholder sponsede linker.

 

På bildet under ser dere meg med BRAZFIT sine klær da jeg tok pullups i sommer.

 

Dagens pullups

 

3 stk med egenvekt

3 stk med egenvekt

3 stk med egenvekt

3 stk med 2,5 kilo

3 stk med 5 kilo

4 stk med egenvekt.

 

 

Dette ble mange, men jeg greide det. Utrolig gøy. Sist gang jeg trente pullups greide jeg bare to stk med 5 kilo. Dette kaller jeg fremgang.

 

Har du trent i dag? Fortell gjerne om din trening.

 

 

 

#Trening #Helse #blogg #Styrke #Styrketrening #Pullups #Chins #3t #Treningsglede #shapeup #aktivejenter #Brazfit #sponset #reklame #Sponsor

 

-Randi Annette-

 

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg