Blond og vakker.

Dere skal først og fremst få vite at denne herlige blonde fargen er 110% naturlig. Hun har ikke farget eller bleket håret, og det synes jeg er helt utrolig. Det er så mange som er ut etter en slik farge og bruker mye tid og ikke minst penger for å få et slikt resultat. Jeg klipper også søsteren til denne kunden, og hun har akkurat samme hårfarge.

 

Jeg hadde denne kunden før helgen og jeg spurte om hun ville være med på en liten shoot med før og etterbilder som jeg kunne få bruke til bloggen og samtidig sende de inn til hovedkontoret. Å det ville hun.

 

Før

 

 

Vi snakket om ulike fasonger og frisyrer, men vi endte opp med å klippe hel form, alt like langt. Jeg syntes hun kledde de markerte linjene, så vi klippet det heller ikke opp.

 

 

Etter

 

Jeg synes hun ble kjempe fin. Dette var dagens høydepunkt for min del.

 

 

 

Hva synes dere?

 

 

#Hår #Frisør #Trend #Blogg #Frisyre #Trondheim #Trdby #Mote #Høst #Foto #Shoot #Fotoshoot #Foto #Fashion #Blond #Blondie

 

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg