Melk styrker kroppen.

Melk styrker kroppen og det er jeg overbevist om. Jeg sier ikke at man blir sterkere av å drikke melk, men jeg er sikker på at melk har en bra egenskap med tanke på kroppen vår.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Dere som har fulgt bloggen min vet at jeg er sponset av NOKA og det er da veldig naturlig for meg å velge TINE sine produkter. Det er en utrolig fin kombinasjon med tanke på trening og jeg kan absolutt anbefale Sport Shake fra NOKA før trening.

 

I dag kjenner jeg bokstavelig talt at jeg har trent min bedre bakdel, rumpa.Jeg har blitt så utrolig lei av knebøy, så jeg har ikke trent knebøy på nesten en og en halv måned. Men, i går gjorde jeg det og jeg kjørte 4 X 3 med 65 kg. Det er nesten tjue kilo mindre enn hva jeg tok for to år siden. Så jeg har lang vei å gå enda. Men, jeg må ha fokus på det å gå dypt nok og gjøre øvelsen perfekt. Å ikke minst, jeg må jobbe med å bli glad i den igjen. 

 

I kveld er det igjen tid for å besøke matta, nemlig Jujitsu. På mandag som var så klarte jeg å plante kneet mitt RETT HJEM, til ei jeg trente med. Det gikk heldigvis bra med henne. Huff, ikke bra , ikke bra. Jeg er ganske snill altså. Jeg ble bare litt for ivrig. Hver sin gang sier vi. Forrige uke var det jeg som fikk en trøkk. Gi og ta. Er det ikke noe som heter det?

 

 

Ha en fin dag da dere. Tren vel.

 

 

#TINE #Tinemelk #Lettmelk #Ekstraalettmelk #Protein #Sponset #Sponsor #Blogg #Blogger #NOKA#Reklame #Oppskrift #Næring #Helse #Trening #fitness

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg