I miss you.

Jeg kjenner jeg savner dette øyeblikket. Jeg husker da jeg stod der på balkongen og knipset bilder før jeg skulle ut på restaurant. Jeg savner sol, sommer, varme og strandlivet. Akkurat nå hadde det vært en perfekt ting å gjøre. Nemlig reise til syden.

Men, det får bli neste år, en eller annen gang.

 

Jeg hører de som har vært eller skal reise til varmen. Jeg blir så misunnelig. Noen skal jo feire jul der også. Jeg vet ikke om det hadde blitt helt det samme, for min del. Men, dersom dere har tips til et fin feriested der det er varmt og godt i perioden februar og mars, så ikke nøl med å kom med tips. Jeg liker å ha noe å se fram til.

 

 

Ha en god dag.

 

 

#Ferie #Reise #Sommer #Høst #Kjole #Foto #Photo #Fotoshoot #Selfie

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg