Fredagstrening.

Denne uken har vært skikkelig travel, så dette blir min tredje treningsøkt så langt. Etter planen skulle denne dagen vært uten trening, men det har nå vært to dager opphold på grunn av andre prioriteringer. Men, det er helt greit å bytte litt på dagene.

 

I dag skal jeg trene med en kollega og jeg har satt sammen et program som går på underkropp.

Jeg kan ikke noe for det. Men, jeg liker faktisk dette bildet veldig godt.

 

Dagens treningsøkt ser slik ut.

Markløft

Hipthrust

Globet squat

Bulgarsk utfall

Planke

 

Magen får trent seg på alle øvelsene på en måte, men for å fokusere på muskelgruppen, mage / core, så tar jeg med planken, og helt sikkert flere øvelser som går på magen. Jeg har kun en time å trene på, så jeg håper det blir tid til alt. Jeg holder på med 4 reps for øyeblikket, så jeg regner med jeg kjører det på dette programmet også. Egentlig er programmet mitt noe helt annet, men det er gøy å legge opp treningen for den jeg skal trene med. Hennes ønske var underkropp og mage, og da ble dagens program slik som dere ser over.

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 Hvem vet. Kanskje dukker det opp en video på instagram?

 

Det ble noen problemer med dette innlegget i dag tidlig, så poster det igjen nå i kveld.

 

#trening #Høst #Helse #Underkropp #Kropp #Fit #Fitness #Oktober #Fredag #Helg #Trondheim #3t #Inspirason #instagram

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg