Er dere klare?

Jeg spør gjerne om dere er klare, for om jeg selv er klar, det vet jeg ikke. Denne uka har vært så rar for min del. Har ikke hatt snøring på hvilken dag det har vært i det siste og nå sies det å være lørdag. En skikkelig rar følelse. Det er litt godt å kjenne på seg at det er helg når det først er det, synes jeg. Å det som er enda mer rart er at oktober snart er over. DET kan vi vel være enige om. 

 

Folk har begynt med julegaver og butikkene er fylt opp med julepynt og julelys. Jeg kjenner at jeg er ikke klar for det en gang. Jeg var forleden på et stort kjøpesenter her i Trondheim å skulle bruke opp et gavekort jeg hadde. Jeg fant et fint fat der jeg kunne sette lys på og jeg så de hadde tilbud på noen store fine lilla lys. Jeg begynte å tenke på advent at jeg kanskje skulle kjøpe meg fire lilla store lys til advent. Helt til jeg hørte meg selv si det høyt, da var det bare å løpe utav butikken. Jeg endte opp med det fine fatet, en stor pakke med hvite lys og en sjokolade. Det er jo ikke rart at folk tenker slikt når man står midt i julestemningen midten av oktober.

 

Jeg trøster meg med at tiden går fort og at snart er det vår og sommer. Og for dere som følte at jeg tråkket på dere, så beklager jeg dette. Jeg har bare veldig lyst på sol og sommer.

Det var dagens utblåsning. Nå skal jeg på jobb og gjøre en god gjerning. 

 

 

 

GOD HELG.

 

#Helg #Lørdag #Oktober #Jul #Shopping #Stemning #Blogg #Høst #Sommer #Ferie

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Morsomt skrevet:). Jeg har shoppa litt juleting allerede jeg og syns det er kjempekos med jul i butikkene, kanskje litt tidlig, enig i det, men elsker jul og advent, så kan ikke vente:). Ønsker deg en knall lørdag:)

    2. Maren: På en måte er det tidlig, men jeg ser også den at folk er forskjellige. Noen vil begynne i oktober så de slipper jaget midt i desember. For butikkene sin del er det gunstig da de selger mer enn de ville ellers gjort. Men, jeg vet ikke hva jeg tenker. Jeg må vel komme inn i julemodus 😉

    3. Kjenner ikke jeg er helt klar for julegaveshopping enda jeg heller, selv om det egentlig hadde vært lurt å begynne tidlig. Liker ikke gå i butikkene midt i rushet i desember, det er så mye koseligere å handle i ro og fred 🙂 Tror jeg begynner i november en gang.. Men man er jo forskjellige. Ha en fin lørdag spreka 🙂

    4. Kristin Antiveros: ja, man er forskjellige. Og det er bra. Hadde vært kaos hvis alle hadde begynt i desember. Jeg tror jeg slenger meg med på november selv også. Takk for at du tok deg tid til å kommentere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg