SØNDAGS FRES!

Er dere klare for å gi jernet? Det er nemlig jeg. Her sitter jeg på stuebordet mitt og blogger i min flotte BRAZFIT tights og drikker FRES. Det kaller jeg en god start på dagen.

 

Inneholder sponsede lenker. 

I dag skal jeg trene med min bedre halvdel og vi skal få presset oss til det ytterste og vi skal hjelpe hverandre med å få denne økten god.

 


For å se denne tøffe tightsen og flere, besøk siden til BRAZFIT her.

 

Følg gjerne med på min instagram, @Randiae. Kanskje det dukker opp noe der i løpet av økten?! Kjenner at energien fra FRES har begynt å komme. Det er så digg og så nyttig og drikke FRES før trening. Elsker det.

 

 

 

#Fres #Sponset #strongr #Teamstrongr #Bestrongr #Brazfit #Trening #Tights #Søndag #Helg #Fitness #Foto #Photo #Shoot #Trondheim

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg