Er dette jay or nay på halloween?

Jeg skal etter planen være med på en fest til helgen som kommer og da skal jeg kle meg ut. Jeg har et antrekk liggende, men det er hverken skummelt, ekkelt eller fælt.

 

Er dette noe som egner seg til Halloween?

 

 

 

Jeg så på en side der de viste antrekk som egnet seg, og da var dette faktisk med. Så da er det i følge media godkjent.

 

 

Men, hva sier du?

 

 

#Halloween #Fest #Party #Kjole #Blogg #Mote #Gøy #Lek #Utkledning #Inspirasjon #Tips #torsdag #Oktober

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. På halloween så trenger man ikke å være skummel tenker jeg. Jeg gikk som en engel ett år 😛 Haha 😛 Så lenge man har kledd seg ut, så er det vel greit spør du meg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg