I det kreative hjørnet. Ny hårfarge.

Om det er noe som gir glede i en hverdag på jobb, så må det være de gangene jeg får lov til  gjøre hva jeg vil. Jeg blir veldig fort lei av å gjøre det samme om og om igjen, så jeg elsker å få lov til å prøve ut nye teknikker og rett og slett slå meg løs. Med faste og gode kunder blir jo dagene på jobb utrolig morsom. Dette er ifra i sommer, men det er bedre sent enn aldri. Ofte så tror jeg at frisører legger striper med en teknikk vi kaller frihånd eller med folie hvis det er en kombinasjon med en farge i bunn. Jeg ville få fram fargene og få fram kontrasten, så da valgte jeg å legge inn hele felt i håret. Og da ikke med lysere felt, men da med mørke.

 

Før

 

Etter

 

Bildene over er tatt i to ulike lys, så fargen på bildene ser litt ulike ut. Effekten  blir mer synlig ved å krølle håret som vist over. 
Hva synes dere? Litt annet enn det som alle andre har. Det er nettopp derfor det er så gøy å utfordre seg selv litt.

 

 For å holde deg bedre oppdatert, lik min egen bloggside. Link til siden finner du her.

 

#Hår #Frisyre #Ghd #Krøller #style #Mote #Trondheim #Frisør #Wella #Hårfrisyre #Tekstur #Kontrast #Hverdag #Høst #Forandring #før #Etter

 

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg