Jeg får mye oppmerksomhet.

Jeg får litt blikk om dagen når jeg går rundt i denne sjokk grønne tightsen fra BRAZFIT. Selv syntes jeg den var litt vel grønn, men etter å brukt den noen ganger, synes jeg den rett og slett er kul. Jeg synes treningsklær med en frisk farge gir veldig mye. Jeg har ikke en eneste en tights som er kun sort. Og nå begynner min treningsgarderoben virkelig å skinne i flotte farger.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

 


Du kan se mer om denne tightsen, og flere på linken her.

 

 

Når du er innom BRAZFIT sine sider, så ikke glem at du kan bruke min rabattkode for å få 15 % rabatt. Rabattkoden er, randiae15. 

 Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

 

 

#Brazfit #Sponsor #Sponset #Reklame #Trening #Fitness #Helse #Fit #Blogg #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon #Rabatt #Treningsklær

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Randi Annette du er en fantastisk person og glade farger kler deg!
      For alle som vil føle ENERGY & POWER og føle seg EXCLUSIVE så anbefaler vi at du gjør som Randiannette og finner ditt favoritt antrekk på http://www.brazfit.no
      Husk å bruke rabattkode: randiae15 for 15% rabatt
      Denne uken har vi også masse produkter i vår BRAZFIT EXCLUSIVE SERIE MED HELE 50 % Rabatt
      Bruk rabattkode: super50

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg