Tar du utfordringen? Denne øvelser er knall.

Jeg har lenge vært spent på hvordan denne øvelsen var. I dag kom dagen da jeg endelig tok meg tid til å finne ut av dette. Jeg har sett mange bilder og videoer av denne øvelsen, å nå var det på tide å lage en egen variant.
Denne er ganske tung etter bare få ganger. Det ble 10 stykker i dag, å det sier jeg meg fornøyd med. Har du noen gang prøvd denne?
Dette postet jeg for lenge siden, men synes der er like relevant i dag. Klarer du denne?

Det er i det du skal ha begge armene opp på steppen som er det tyngste. Må være eksplosive på vei opp, å det er en god mestringsfølelse å få til dette. Det kan se lett ut, men det krever litt. Til å være første gang så er jeg ganske fornøyd.
Tar du utfordringen?
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg