Hva skjer nå egentlig?

Det er så rart hvordan det svinger at jeg har ikke ord. Det startet på mandagen, denne uken. Våknet opp å kjente at jeg var litt sår i halsen. Og tirsdagen, enda verre. Onsdag, verre. Torsdag, skikkelig tung i hodet og vond hals. Fredag, helt fin og jeg stikker på trening. I Dag? Skikkelig sår hals. Hva er greia?

 


Dette bildet fikk jeg endelig vist dere. Jeg synes det er skikkelig kult jeg, med tanke på at jeg er amatørfotograf.

 

Jeg er bedt i 70-talls fest i kveld, men det spøker veldig for at formen tilsier at det er greit. Men, jeg håper jeg i det minste får til å komme på besøk å være der med gjengen uansett. Jeg har også noen flere happenings å fortelle dere.Noe kan jeg allerede fortelle i løpet av helgen her, og det andre må jeg vente med til slutten av november. Men, hold on.

 

Nå skal jeg spise havregrynsgrøten min og høre på litt avslappet og god musikk. Jeg elsker å starte dagene mine slik før jeg skal på jobb. Håper dere får en fantastisk dag. 

 

 

 

#Lørdag #Helg #Sykdom #Helse #Bursdag #fest #November #Høst #Blogg #Trening #iformmedcornelis

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg