Å slik så jeg ut på 70-tallsfest.

Først og fremst må jeg si at jeg er så glad for at jeg er født på 80-tallet og ikke 70-tallet. Å den eneste grunnen er at jeg synes ikke stilen i 70-tallet er så sykt fin at det gjør noe. Da jeg satt på bussen eller var innom Rema 1000, for den del, så følte jeg meg så utrolig dum. Noen tenkte sikkert sitt om meg, men heldigvis hadde jeg med meg en venninne som hadde ordnet seg i samme stil, så da slapp jeg å være alene om det.

 

Å gøy, det var det.

 

 

Peace and love <3

 

 

Det ble en rolig fest for min del, men det var skikkelig gøy. Ønsker dere en fortsatt fin dag. Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

 

#Hippie #Fest #Bursdag #November #Blogg #Stil #Mote #Fashion #Ghd #helg #Kos #Søndag

 

-Randi Annette-

11 kommentarer

Siste innlegg