Egenpleie.

I dag skal jeg starte dagen med noe jeg ikke gjør så ofte. Strengt tatt så skjer det vel aldri. Det er faktisk fem måneder siden sist, så da fortjener jeg å starte dagen med litt ekstra kos. Jeg skal nemlig til fotpleien. Det er så fantastisk godt. I og med at jeg står mye i jobben min og ikke minst trener jujitsu, så blir føttene veldig utsatt. Det høres kanskje verre ut enn det er, men jeg tror nok det er mange av oss som kunne besøkt en fotpleier litt oftere. Mange har faktisk ikke vært hos en fotpleier en gang.

 

 

Å i kveld er det tid for jujitsu igjen. Jeg har fått en utfordring av Cornelis Elander nå som jeg skal ta tak i iløpet av de nærmeste dagene. Det er bare å glede seg.

 

Ha en fin dag da dere.

 

 

#Cornelis #Corneliselander #Iformmedcornelis #Mandag #Hverdag #Helse #Egenpleie #Fotpleie #Jujitsu #Kampsport #Blogg #Frisør

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg