Cornelis utfordring til meg.

-Ma3SISGvG
Dobbelklikk på bildet over.
Her får dere se en av øvelsene jeg gjorde i dag. Denne har jeg aldri gjort før så det var veldig gøy å prøve noe helt nytt. Trening og styrke har jo så mye varianter, så det er rett og slett lett å bli motivert til å trene. Jeg ser sammenhengen mellom trening og mat på den måten at jeg trenger variasjon når det gjelder begge deler. Jeg blir fort lei dersom jeg kun trener knebøy og situps. Det må mer til for å få en god opplevelse. Slik er det mat også. Jeg må spise litt variert.
Har du prøvd denne øvelsen før? Det ligger enda en video på min instagram av en annen øvelse. Ta en titt da vel.
-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg