Cornelis treningsprogram. Check.

Dagens treningsprogram var veldig greit i den forstand at jeg har prøvd nesten alle øvelsene tidligere, men det svidde som bare det. Det er rart hvor jeg får kreftene ifra noen ganger, for jeg har virkelig overrasket meg selv. Når du såvidt klarer å løfte vekten til slutt, men like vel greier to reps til. Da snakker vi å være i kjelleren og kjempe da. Jeg tror jeg kan takke kampsporten jeg har holdt på med i åtte år for det.

 

Smerte er en ting, men man må kjempe imot.

 Nå har jeg trent fem dager på rad og det vil igjen si at det blir pause fra treningen i to dager før det braker løst igjen. 2 dager med Ju Jitsu og 3 dager med styrketrening. Jeg liker virkelig opplegget jeg har fått av Cornelis Elander. Det er beintøft, morsomt og gjennomførbart. Det blir så gøy å se min egen fremgang. I løpet av denne uken som har gått, har jeg nå sett hvilke øvelser jeg må øke vekten på og samtidig sett hvor jeg skal ligge på de ulike øvelsene.

 

Jeg gleder meg skikkelig til neste uke allerede. Håper dere får en fin dag. Husk å sjekk min instagram for å få mye motivasjon og inspirasjon.

Instagram: @Randiae

Min bloggside: Link her.

 

 

#Cornelis #Corneliselander #Hollywood #Trening #Inspirasjon #Instagram #Helse #Fredag #Helg #kampsport #Jujitsu #Fighter #Motivasjon #Styrke #Styrketrening 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg