Videoer fra gårsdagens trening.

Jeg har, som dere vet, et prosjekt gående nå med Cornelis som innebærer at jeg må filme meg selv på trening. Jeg lager også videoer der jeg snakker som jeg sender inn til han. I går så var det fokus på rygg, triceps og mage som sto  i fokus.
For å se videoen med presentasjon, se på min instagram, @Randiae.
-TLHJqyGuF
Dobbelklikk på bildet over.
Markløft med manualer. Dette var første gang jeg gjorde den. Litt usikker på teknikken min, men tror ikke det er så alt for dårlig.
-TryMyyGnv

Dobbelklikk på bildet over.
Her kjører jeg pullups med det tynneste strikket. Jeg trodde ikke det skulle være til hjelp, men det var det. Kjørte her 4 runder og 6 reps. Den ble jeg skikkelig stolt over.
Liker dere disse øvelsene?
#Cornelis #Corneliselander #Blogg #Blogger #Prosjekt #Helse #Trening #3t #Brazfit #Helg #Instagram #Motivasjon #Inspirasjon
-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg