Jeg har bursdag i dag.

Hipp hurra for meg. Jeg fyller nemlig 27 år i dag og jeg føler meg like ung og sprek som i går. Er det ikke rart dette med alder? For min del så føler jeg meg like ung som ei jente på tjue. Og når jeg tenker meg om, så tok jeg en kroppsanalyse for litt siden som kunne fortelle meg at kroppen min var 21 år gammel. Da henger det jo sammen med hva jeg føler meg som også. En liten trøst til meg selv, med andre ord.

 

I går hadde jeg fest med gode venner og det var god stemning.

 

I dag har jeg stått på kjøkkenet å bakt sjokoladekake. 100% usunn og 100% god.

Også må jeg ikke glemme å vise dere litt av de gavene jeg har fått. Mine venner kjenner meg virkelig. Hansker som jeg kan bruke på trening, pannebånd, gavekort, dilldall ect.

 

Nå slipper jeg å stable bøker for å ha det lille speilet mitt oppå når jeg sminker meg. Nå har jeg et skikkelig speil som passer perfekt når jeg skal sminke meg. Takk til alle dere som har sendt meg gratulasjoner på dagen, som ga meg gode ord og klemmer. Og som bonus, mange fine gaver. Jeg er så glad jeg har så gode venner rundt meg.

 

 

Håper dere får en fin dag. God klem til dere lesere, fra bursdagsbarnet.

 

Følg bloggen min enda tettere ved å følge min bloggside. Link her. 

 

#Bursdag #November #Trening #Helse #Blogg #Søndag #Helg #Gaver #Kos #Vinter

-Randi Annette-

 

11 kommentarer

Siste innlegg