Jeg hadde bursdag i går.

Bloggeren, Randi Annette på sin egen bursdag dro fram kameraet, stativet og selvutløseren. Yes, det hører med en blogger det å ta bilder og oppdatere sine lesere. Det var spesielt en på bursdagen min som var veldig opphengt i bloggen min. Det var litt gøy. Det var mye ironi også, det skal sies. Men, tror han satt pris på å få en smakebit på hvordan en blogger forbereder seg til et innlegg. Det tok ikke lange tiden før han kastet seg bak kameraet for å knipse bilder, men etter hvert havnet han også foran kameraet. Nå har jeg ikke spurt han om lov til å legge ut disse bildene, – som ble veldig morsomme. Så da får jeg bare leve på minnene selv.

Her skal dere få se min bursdagskake som jeg lagde. Jeg kom så klart ikke på det å ta bildet av selve kaken i sin helhet.

 

Dette er en av de beste sjokoladekakene jeg vet om. Den er tvert imot sunn, og det er slik en kake skal være. Det er slik som jeg sier at man er ikke så sunn hvis man hiver innpå en kake som er av en sunnere variant. Slik som denne som er usunn, klarer man ikke å spise så mye av uansett. Det holdt med ett stykke for min del, fordi den er mektig, men skikkelig god. Jeg skal glede mine medarbeidere i dag med en smak. 

 

Hvilken kake er din favoritt?

 

#Bursdag #November #Kos #Kake #blogg #Blogger #Sjokolade #Sjokoladekake #Usunn

 

-Randi Annette-

10 kommentarer

Siste innlegg