Lesere? Se her.

Jeg har nå fått med meg en ny sponsor på laget og det er ikke hvem som helst. Jeg skal fortelle dere mer om dette neste uke, men før den tid så trenger jeg hjelp ifra dere.

 

 

Jeg har en plan om å lage en kalender her på bloggen som innebærer tema som følgende:

 

Mote

Trening 

Helse

 

Det jeg trenger hjelp med  er å få tips om er hva dere ønsker å vite mer om. Jeg har allerede en sponsor som skal hjelpe meg på veien så dette blir utrolig spennende. Det blir et blogginnlegg for hver dag, 1 desember til 24 desember med gode tips.

Selv skrev jeg noen tema som mote, trening og helse. Men, kanskje dere har noen tips til hva jeg kan ha med i julekalenderen? Ingen forslag er dumme. Et eksempel kan være tips til styrkeøvelser som du kan gjøre hjemme, eller hvordan du holder krøllene dine perfekt på et julebord? 

 

Bring it on.

 

På instagram, @Randiae kommer jeg også til å være aktiv med denne kalenderen. Husk også å følge siden min på facebook der alle innleggene blir lagt ut.
Link til siden min finner du her.

 

 

#Blogg #Julekalender #kalender #Jul #Desember #November #Vinter #Kos #Sponsor #Hverdag #høst #Torsdag

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg