Kalenderluke nr 2. Slik holder du håret friskt.

I dag skal jeg ta for meg det som mange av oss jenter sliter med, spesielt vi som har langt hår. Det jeg ofte hører av kunder er at de glatter håret sitt og de synes ikke at håret ser så ille ut. Men, når jeg spør om grunnen til at de glatter det så kommer det spennende svar. Mange glatter det nemlig fordi håret ser så slitt og tørt ut når de ikke gjør noe med håret. Men, når de glatter det, så ser det så mye bedre ut.

 

Noen som kjenner seg igjen?

 

Så da er spørsmålet, hva kan man gjøre for å holde håret fint og friskt, men samtidig glatte det ut?

 

1. Klipp håret jevnlig. Helst hver 6 til 8 uke.

2. Bruk en god hårkur. Hva er en god hårkur? Spør din frisør.

3. Bruk varmebeskyttelse. 

4. Sett deg mål om å glatte det ut for eksempel maks 2 ganger i uken.

 

Selv hadde jeg en slik en periode så jeg snakker av egen erfaring. Dersom jeg skulle glatte håret, måtte jeg kure håret mitt først. Dette førte jo til at jeg styrket håret, fikk gitt masse fuktighet. og fikk håret mitt rett og fint, med god samvittighet.

 

 

Husk at du også kan følge meg på min bloggside på facebook og min instagram. @Randiae.

 

 

#Hårkur #Kur #Ghd #Kalender #Jul #Julekalender #mote #trend #Trondheim #Frisør #Motivasjon #Instagram

 

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer
    1. Haha, jeg kjenner meg SÅ igjen!! Håret mitt er så slitt at det knekker, og ikke blir langt. Derfor bruker jeg tape extentions for å ha langt hår. Har virkelig lyst at mitt eget skal bli så langt at jeg slipper det. :-/ Har forresten en konkurranse på bloggen nå hvor du kan vinne hudpleie produkter fra Nivea, meld deg gjerne på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg