Black Friday.

For noen så er Black Friday hele uken, kun i morgen og hele helgen. Denne trenden har virkelig tatt helt av. Hva jeg synes om det? Jeg synes det er veldig bra. Det er gøy at det skjer litt i butikkene og rundt oss, og det er faktisk vi selv som bestemmer om vi ønsker å ta del i det eller ikke. Jeg ser i så fall en ting jeg vil anbefale dere å kjøpe på denne dagen.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

NOKA har sine produkter på blant annet VITA. Hvis du har vært inne på tanken på å prøve ut noen av deres produkter, men ikke tatt steget, så har de i så fall tilbud på varer fra NOKA på sine sider nå.

Trykk her for å komme til Vita sin hjemmeside.

 

 

Selv kunne jeg tenkt meg å kjøpt meg ny mascara og kanskje noen julegaver. Men, kjenner jeg meg selv rett så orker jeg ikke. Jeg blir sprø av kø og masse folk. Rett og slett. Ha en fortsatt fin kveld.

 

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

#Noka #Nokadietten #Diett #Helse #Trening #Blackfriday #Vita #Tips #Sunn #November #Motivasjon #Inspirasjon #Tilbud

 

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg