Dette kan du ikke gå glipp av.

 I dag har jeg virkelig koset meg og jeg gleder meg til å dele det hele med dere i morgen. Jeg sov lenge i dag da jeg sov veldig dårlig i natt, og jeg fikk fryktelig lyst til å bake rundstykker. Jeg sjekket skap og skuffer og jeg kan med sikkerhet si at man trenger ikke å ha en oppskrift klar for å lage gode rundstykker. Jeg kan røpe at den oppskriften inneholder alt i fra banan til cottage cheese. De ble skikkelig saftige.

 

Og som dere vet, jeg liker å gjøre en vri, så de ble bokstavelig talt bakt med ekte kjærlighet.

Dere kan ta en liten titt på videoen på min instagram for å se hvordan jeg lagde de fra start til slutt, men selve oppskriften deler jeg med dere i morgen. Gled dere til en sunn, god og næringsrik oppskrift på tidenes rundstykker.

 

Ha en fortsatt fin søndag.

 

 

#Oppskrift #Rundstykker #banan #Cottagecheese #Sunn #Kos #Vinter #November #Jul #Stemning #Inspirasjon #Helse #Blogg #advent #Søndag

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg