Jeg har begynt i en ny jobb.

Nå kan jeg endelig dele denne nyheten med dere. Jeg har fått meg ny jobb.

Etter nesten 10 år i en og samme bedrift og salong, har jeg nå tatt steget å sluttet og begynt i en ny jobb. Da er det ikke som daglig leder som jeg har vært i de siste årene, men som frisør. Så dette gleder jeg meg veldig til. Merkelig så klart å skal gå forbi den tidligere jobben, men jeg tror jeg kommer fort i de nye rutinene. Kjære vene, dette blir så spennende. Ny jobb, nye medarbeidere, nytt konsept og et nytt kapittel.

 

Nå skal jeg straks på jobb jeg. Jeg vil ønske tidligere og nye kunder hjertelig velkommen til Sjakkmatt på Solsiden <3 Husk at det også er julekalender på bloggen. Følg med. Det vil bli ny luke for hver dag.

 

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

 

#jobb #Forandring #Motivert #Motivasjon #Frisør #Hår #Mote #Trend #Jul #Desember #Vinter #Kos #Hygge #Kalender

 

-Randi Annette-

14 kommentarer

Siste innlegg