Kalenderluke nr 3. Sminketips.

I dag tenkte jeg å komme med litt sminketips. Og det passer kanskje bra nå når det nærmer seg helg. Selv har jeg mørkegrønn farge på mine øyne og da er det lilla øyenskygge som passer veldig godt. Denne fremhever min øyenfarge. Har du blå øyne så kan grått være veldig fint. Samtidig så er blonse og jordfarger fine.

I mitt tilfelle har i dette tilfelle gjort følgende.

1 Jeg la først en helt lys, nesten hvit farge over hele øyelokket for å få en fin base.

2. Så la jeg en lilla skygge fra midten av øyelokket og helt ut til ytre del av øyelokket.

3. Så la jeg en helt sort skygge i globallinjen.

4. Så lagde jeg trekanter på ytre del for å få øyet mer åpent. Da med sort skygge.

5. SÅ duset jeg ut med en større kost for å jevne ut overgangene.

7. Så gikk jeg over med en våtlinjer i sort helt ved vipperoten.

8. Avsluttet med maskara.

 

Hvilken øyenskygge bruker du og hvilken farge har du på øynene? Del gjerne dette innlegget dersom du kjenner noen som du mener burde lese dette innlegget. Husk at du også kan følge meg på min bloggside på facebook og min instagram. @Randiae.

 

#Sminke #Makeup #Mote #Trend #jul #julebord #kos #hygge #stil #trend #fashion

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg