Kalenderluke nr 14. Rabattkode med 30%

I dag slår BRAZFIT på stortrommen og gir mine lesere 30% på hele butikken. Jeg har fått en rabattkode som kun gjelder i dag. Det passer perfekt for de som vil gi noe i gave eller for de som rett og slett ønsker selv selv en fin gave. År 2016 kommer til å starte med et brak da alle skal starte med trening og en sunnere livsstil. Og da passer det godt med en slik bra rabatt nå før jul.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

 

 

 

 

Her ser dere en overdel og en tights jeg har kjøpt hos brazfit. Dere kan besøke BRAZFIT sin nettbutikk selv og se hva du finner der. Trykk her for å komme til siden.

Rabattkode er randiae30.

 

Selv skal jeg stikke å trene og i dag er det bryst, biceps og mage som står for tur. Hva skal du trene i dag?

 

 

 Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her. Del gjerne innlegget så flere får benyttet seg av denne muligheten.

 

 

 

#Brazfit #Sponsor #Sponset #Reklame #Trening #Fitness #Helse #Blogg #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon #Rabatt #Treningsklær #Kalender #Julekalender #Jul #fit #Rabattkode

 

-Randi Annette-

7 kommentarer
    1. Therese: Ja, men det viktigste er at de skikkelig gode. Høyt i livet og veldig gode å trene i. Godt å sitte i sofaen med de også. Føler man seg litt fit selv om man sitter på baken 😀

    2. Bergensergenser: De er super gode å ha på! 🙂 Det er bedre å kjøpe en god tights med god kvalitet, enn en med dårlig kvalitet der motivet blir slitt bort etter noen vask 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg