Videoblogg av dagens trening.

video:xiaoyingvideo1449564216735
Da var jeg ferdig med dagens økt og jeg skal innrømme at den satt langt inne i dag. Det vil si at jeg kjente på at jeg ikke hadde lyst til å stå opp så tidlig som halv åtte for å trene når jeg kunne ha valgt å sovet mye lengre, for så å trene fra for eksempel nå klokken elleve. Men, en gang stabeist, alltid stabeist. I kveld skal jeg skype med Cornelis Elander så da tenkte jeg at det var bedre å ha kvelden fri uten å stresse med klokka for å rekke trening før det eventuelt skulle bli alt for sent.
Men, treningen ga mening. Jeg økte i nesten halvparten av øvelsene i dag og det er en stor glede. Det er helt klart denne økta som er favoritten av de tre programmene jeg har. Triceps, mage og rygg er helt klart noe jeg liker å trene. Ingen av disse er vonde på samme måte som bulgarsk utfall og tunge knebøy. Noen som kjenner seg igjen?
Følg fortsatt med bloggen og min utvikling. Det er fortsatt mange uker igjen til jeg er ferdig. @Randiae på instagram.
#Cornelis #Corneliselander #Nettavisen #Trening #Helse #Overkropp #Styrke #Styrketrening #Jul #Desember #FIt #Fitness #Instagram #Konkurranse
-Randi Annette-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg