Kalenderluke nr 10. Formbilder, før og etter.

Nå er det en evighet siden jeg delte et slikt innlegg med dere. Det er noen der ute som ikke skjønner seg på meg og det er noen som forstår seg veldig på meg. Slik vil det alltid være. Noen er sjalu og klarer det ikke selv, og andre forstår meg veldig og heier på meg. Selv har jeg den største utfordringen over meg med tanke på trening. Nemlig det å gjøre alt så godt det lar seg gjøre etter boka.

 

Hvis du virkelig vil noe, så får du det til.

 

Jeg har vunnet en konkurranse og jeg har tenkt å gjøre det så godt som jeg kan. Jeg er nå i uke 4 med trening og jeg har oppnådd mye med hard trening. Ikke bare på grunn av dette prosjektet, men også all den jobben jeg har lagt ned de siste tre årene med hard styrketrening. Jeg har hittil ikke fulgt noe med tanke på kosthold, men starter i dag, da den var over en uke forsinket.

 

Step..

 by…

 

step.

Det er veldig gøy å teste seg selv. Presse seg til det ytterste. Se hva jeg kan klare. Hvor langt jeg kan komme. Nå har jeg ikke spist en eneste pepperkake. ikke en bit sjokolade en gang de siste ukene. Jeg startet uke 1 bra, men uke 2 var jeg syk og trente ingen ting. Da husker jeg at jeg spiste litt sjokolade. Men, uke 3 og 4 har jeg holdt meg unna alt det som heter sjokolade, pepperkaker, julebrus og alkohol. Så helhetlig sett har jeg nå holdt meg unne slike ting i fire uker. Men, jeg er ikke så opptatt av å forandre kroppen min, over hodet ikke. Men, i dette prosjektet så er dette en stor del av det. Jeg selv er mest opptatt av å ha det gøy på trening og slå mine egne personlige rekorder på mine styrkeløft. Corneis sitt mål med dette er å vise nordmenn at det går an å trene og spise sunnere i jula. For min del, så blir dette den første julen og perioden, generelt, at jeg har fokus på helse på dette høye nivået.

 

Og for dere som kommer til å reagere på dette, så skal jeg fortelle litt kjapt.

1. Jeg vant en konkurranse som inneholdt fokus på trening og helse. Det var kun det konkurransen fortalte.

2. Jeg ble en av 3 heldige som vant dette. 3 andre vant den samme konkurransen rett etter.

3. Det er Cornelis Elander som har satt opp mitt treningsproram og kostholdsplan. 

4. Dette ser jeg på som en stor mulighet da jeg aldri har fått en tett oppfølging før og jeg har aldri sett det store behovet for “hjelp”. Men, nå når jeg er så heldig, så går jeg ALL IN.

 

Hvis du hadde fått en slik mulighet, ville du tatt den?

 

 

#Cornelis #Corneliselander #Trening #Helse #Kostholsplan #Fitness #Fit #Jul #Formbilder #Bilder #Foto  #Nettavisen

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Hei!
      Har fulgt deg på insta en stund nå, du gir med sakte men sikkert motivasjon!
      Har trent styrke i flere år, men føler jeg ikke kommer noen veg med kroppen. (Har mine komplekser, men er slett ikke tykk/ overvektig)
      Jeg ville absolutt gripet sjansen til dette du er med på- om jeg hadde hatt muligheten! Har det siste året slitt med betent rygg, så trenger en push!!!
      Stå på videre!

    2. Kristina: Tusen takk for en ærlig tilbakemelding. Jeg setter stor pris på det 🙂 Gøy å høre at du følger med meg og at du kjenner du blir motivert av det. Det viktigste er å konsentrere seg om egne mål og hva man selv vil. For min del så vet jeg at det er folk der ute som rister på hodet når de ser ENDA et blogginnlegg om trening. Men, godt det finnes folk der ute som deg, Kristina og takk igjen for at du heier på meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg