Jeg skypa med Cornelis Elander. Her får dere en titt.

video:win20151209212048

Her får dere se en video som jeg spilte inn til Cornelis Elander. Men, det ble ikke denne som ble sendt til han. Derfor bruker jeg da denne til bloggen i stedet. Treningen går veldig bra og jeg ser stor framgang. Dette er skikkelig gøy og se at man klarer mer og mer. Jeg tenker bare at det stopper opp, men det gjør ikke det. Det er så rart å tenke på at det jeg kjenner nå er nesten umulig, blir lett om to uker. Det er en kjempe snål opplevelse, som jeg heller ikke ville vært foruten.

 

I morgen skal jeg gå utenfor min komfortsone og vise dere formbilder. Jeg tenkte det kunne være gøy å ta bilder underveis og vise dere.

 

Stay tuned. I morgen skal jeg nok en gang på trening og jeg skal innrømme at den knebøyen jeg skal ta er noe jeg ikke ser fram til, men jeg vet jeg må. Min PT i L.A er streng og jeg orker ikke å tulle med han. Der er det best å høre etter.

 

Litt ironisk ment, men ja. Jeg har respekt for han.

 

 

Husk å følg bloggensiden min og min instagram, @randiae for å være med meg enda tetter på trening. Ha en super kveld.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg