Kalenderluke nr 19. Kjekke julegavetips.

Selv har jeg pakket inn tolv julegaver nå og jeg har enda noen til igjen. Folk flest har jo det de trenger så det er vanskelig å finne på noe. Dersom du er enig, så kan jeg dele noen kjekke tips med deg. Nemlig det du får kjøpt hos oss på Sjakk Matt Solsiden.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

 

For eksempel disse fine gavene. Disse går det masse av om dagen.Eller et gavekort. Det kommer jo godt med. Håret vokser jo til oss alle, så det er jo utrolig greit å gi en slik fin gave.

Bestill gjerne en time hos oss på Sjakk matt Solsiden. RIng 90282028. (Det er også et annet nr på hjemmesiden da vi har to avdelinger, men ved å ringe nummeret jeg skrev i dette innlegget kommer du direkte til Sjakk Matt Solsiden).

 

 

Del gjerne dette innlegget. Husk at du også kan følge meg på min bloggside på facebook og min instagram. @Randiae.

 

  #tendens #Sjakkmatt #solsiden #Trondheim #Frisør #Hår #kms #Mote #Trend#Trdby #Sponset #Reklame #Sponsor #Jul #Vinter #Advent #Kalender #Julekalender

-Randi Annette-

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg